divendres, 6 de febrer del 2015

Tindrà recompensa.


Un projecte està en camí i il·lusionats ens hi anem acostant. Reunió rere reunió, detall rere detall, llibretes de suggeriments i consells de tothom. Sabem què volem, sabem com ho volem i sobretot el què em d'aconseguir però MAI no ens tancarem a escoltar noves propostes, idees, ni ingenioses aportacions (ni que siguin un xic arriscades). Tot és benvingut.

Un nou projecte, junts, per molts anys.


M'agrada deixar que els dits de les meves mans teclegin sense parar, inclús a estones, penso que moltes de les paraules no tenen sentit entre elles, però flueixen i jo em sento alliberada. 
Mil idees que volen pel meu cap amb necessitat de ser plasmades. La llibreta ja no suporta més pes del grafit del llapis i el cap no para de rumiar.

Podríem enfocar el projecte per aquí o per allà. podríem fer això aquí i això allà, podríem parlar amb el director d'aquí i d'allà, podríem organitzar això i allò.


Seguirem informant. De moment entusiasme, paciència i a poc a poc.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada